Eylül 25, 2009

"şimdi uzaklardasınız"


yanım yakınımda olmasını istediğim kişilerin arkasından birer birer el sallar oldum.. 'böyle iyiydik aslında' diyebiliyorsun sen onun ardında kaldığında..göz uzaklığı ile gönül uzaklığının doğru orantılı olması, 'lan acaba biz de mi??' kurdunu düşürür içime..


bir şekilde devam edersin yoluna..o,ben,sen,onlar..ama herşey yolunda değildir..yoldan çıkıp gidenler eskikliğini hissettirir..olanı biteni koşa koşa anlattığın kişiler senin koşarak gidebileceğin mesafenin çok uzağında kalmıştır..onsuz 'ilk'lerini yaşarsın ve hepsinde onu yad edersin..ama insan herşeye alışıyor ve ben onlarsız yaşamaya alışırsam diye korkuyorum..


durumum kudurmuştan beter haberiniz olsun..

3 yorum:

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. ..şimdi uzaklardasın. .dım dım dımı dım. .gönül hicranla doldu. .hiç aAyrılamam dEerken kavUuşmak hayAal oOlmadı uUleEnNnnn :o) yaman oldum normandan yorum yazıyorum :o)

eliBubbly dedi ki...

ya evett yaa, ben sevdiklerimi gondermedim ama kendim uzaklara dustum.. simdi de hergun kafami taslara, duvarlara vurasim geliyoo.. kendim kasindim diyee.. ben alisamadim bu ozlem durumuna.. onlar da alismasin.. sen de alisma.. geri donme planlari yapilsin hemen.. sevenler ayrilmasin :) -boyle de arabesk bitiririm istee :p

esiren dedi ki...

ölüm allahın emri de şu ayrılık olmasaydı....